The Dream World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dream World

En verden som aldrig bliver den samme igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 den lille døgn butik

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:55 pm

Kate fik et chok da han gjorde den hurtige bevægelse og kom til at rykke sig lidt væk, hun lyttede på hvad han sagde og nikkede langsomt "okay" sagde hun bare da hun ikke viste hvad hun ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:02 pm

Han så roligt på hende. "Undskyld. at jeg gav dig et chok" sagde han hurtigt da det over hovedet ikke var hans mening
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:05 pm

Kate rykkede sig tilbage og træk på skulderne "det er okay" sagde hun bare og lag sit hoved mod hans arm "hun sagde men hvad siger du" sagde hun og så op på ham, da hun ikke gad at tage med hvis han ikke gad havde hende med
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:22 pm

"Altså jeg vil gerne.. men kun hvis du vil.. også kan vi kører hjem og sove her.. men så behøver jeg heller ikke og stå for tideligt op" han kiggede ned på hende men lagde sig bare roligt tilbage i sofaen .
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:24 pm

Kate lyttede på hvad han sagde og nikkede "men jeg gider kun hvis du gerne vil havde mig med" sagde hun og prikkede ham på kinden et par gange
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:40 pm

"Jeg vil gerne have dig med.. men du skal vel det alle ander piger skal..i bad og have nyt tøj på.. så akn jeg køre ned og købe noget nyt tøj til mig selv..og så kan jeg komme her tilabge og så kan vi køre sammen .." han så på hende med et smil ..


Sidst rettet af Dean Søn Mar 14, 2010 6:58 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:47 pm

Kate grinte lidt af ham og rejste sig op "så du siger at jeg er som andre piger" sagde hun drillende og bøjede sig hen og prikkede ham drillende på næsen "du kan bare gå ind af døren når du kommer tilbage" sagde hun og gik stille ind på badeværelset
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 6:54 pm

Dean grinede lidt og så efter hende emn rejste sig så op og gik ud og tog sko på og gik hurtigt ud af døren og havde glemt sin jakke men havde pengene i lommen.. han kom ned til en tøj butik som havde døgn åben og kiggede lidt efter noget tøj men fandt et bar fede bukser og en fed trøje.. og købte det. men begyndte så og gå op imod hendes lejelighed..


bukser: den lille døgn butik - Page 3 Skinny_jeans_1-748533

Trøje.den lille døgn butik - Page 3 3539581686_9f87106e01
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 7:09 pm

Kate kom gående ud af badet og tog et håndklædet omkring sig, inden hun gik i sit soveværelse for at finde nået tøj at havde på. hun åbnede sit skab og kiggede sit tøj igennem, men tog dog et par trusser og en bh på. hun begynde at tørre sit hår med den ene hånd mens hun kiggede på tøj med den anden hånd, hun fandt et par leggins som lignede mørkegrå jeans og en hvid lang top. hun tog det hurtigt op inden hun gik ind på badeværelset igen
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 7:18 pm

Dean fat lige en gade hvor han købte et nitter bælte han smilede og lagde det ned til tøjet og kom op til ehndes lejelighed og løb der op og ind af døren. "Hey" råbte han og smilede stort. han gik ud på bade værelset og havde godt renget ud hun ahvde tøj på. "Hej" smilede han

bukser: den lille døgn butik - Page 3 Skinny_jeans_1-748533

Trøje.den lille døgn butik - Page 3 3539581686_9f87106e01

Bælte : den lille døgn butik - Page 3 10123_3row-blackwhite-black-white
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 7:22 pm

Kate vende sig stille op da han kom ind af døren "hej" sagde hun kærligt og lag sit hoved lidt på skrå mens hun børstede sit hår "hvad havde du gjort hvis jeg ikke hvde haft nået tøj på ?" spurgte hun om og bøjede sit hoved forover og børstede sit hår igen
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 8:42 pm

Han nikkede kort og kiggede roligt på hende.. "Ja så havde jeg nok gåret igen" han smilede til ehnde. "Kna jeg skifte inde på dit værelse " spugerte han da hun nok ikke ville have han skiftede foran hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 8:50 pm

Kate så på ham igennem sit hår og grinte lidt "nej du havde ikke" drillede hun ham og pegede mod væggen "jov det ligger inde på den anden side af væggen" svarede hun og svingede sit hår tilbage på sin ryg, og børstede det en sidste gang. inden hun satte sig op ved siden af vasken og begynde at lægge sin makeup på
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:02 pm

Dean smilede og trak på skuldern eog kiggede på hendes finger og nikkede og gik ind på hendes værelse og skiftede hurtigt han tog hurtigt tøjet på og stod og tænkte lidt men satte så nitter bæltet om hoften så det hæng. han smilede og gik hen til et spejl og satte håret da han ahvde voks og hårlak i den pose. han havde sat de tog smilede lidt og gik ud til hende. (Emo hår ^^ )
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:15 pm

Kate vende sit blik mod ham da han kom ind igen "hvem er du ?" sagde hun drillende og hoppede ned på gulvet og gik hen til ham med et smil på læben, hun gik stille rundt omkring ham og betragtede ham lidt
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:21 pm

Dean smilede "Jeg tro jeg hedder .. Dean Greenday" han smiled eog fulgte hende med blikket når hun ikke var bag ham.. "Øhm er du blevet en haj" drillede han og smilede til hende ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:24 pm

hun stoppede op foran ham og lag en hånd på hans brystkasse "du er ikke Dean" sagde hun bestemt og så op på ham "du er jo en flot fyr det er Dean ikke" drillede hun og klappede ham lidt på brystkassen "haj er grimme og har altid ar i hovedet" sagde hun og pegede på sit ansigt "der er intet ar" sagde hun bestemt
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:33 pm

Dean grinede lidt af hende. "Hmm.. Ja ja... Dean er grim og jeg hedder kaj" drillede han med et smil. "Hmm.. du har bare dækket det med Make up.. er du enig klar til og tage asted?" spugerte han med et smil .
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:42 pm

Kate grinte lidt og så op på ham "ej Dean er også en flot fyr du skal bare ikke sige nået til ham" hviskede han og så om bag ham, inden hun hurtigt så op på ham igen "siger du at jeg har meget makeup på ?" spurgte hun om og lag sit hoved på skrå og gik stille forbi ham, og slukkede lyset "ja jeg er klar" sagde hun og gik ud og tog nogle sorte højhælede støvler på
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:01 pm

Dean smilede stor tog gik hen og tog sine all stars på og gik roligt ud i køkknet og tog sin tyggegummi pakke og tog et stykke og rakte den ud til hende. "Vi du have" spugerte han så om med et roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:08 pm

Kate så på ham og rystede på hovedet med et smil på læben "nej tak" sagde hun og gik rundt i lejligheden og slukkede lyset, og gik til sidst ud i køkkenet og tog sine nøgler op af sin taske. hun gik ud til ham igen og smilte og tog sin jakke på og gik ud af døren "er du klar ?" spurgte hun så om og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:22 pm

Dean ahvde taget sin jakke på imens hun slukkede lyset han nikked eog kiggede roligt på hende, "Så klar som jeg nu kan blive" han gik ud af døren og begyndte stille og gå ned af trappen. "De er meget mærkelige.. og mine veninder kan godt lide og kysse med alle drengene .. bare lige så du ved det" han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:39 pm

Kate lukkede døren og låste den efter, hun lag nøglerne ned i sin lomme på jakken og gik hurtigt efter ham "så er jeg glad for at jeg ikke er en dreng" sagde hun og smilte op til ham, og begynde at pille lidt ved sit hår
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:47 pm

Han smilede lidt og trak på skulderne. "Ja.. men hos drenge kan jo godt lide det" han smilede og kiggede roligt på hende men gik vider.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:56 pm

Kate nikkede og gik bare efter ham og så op på ham samtidigt "vil du da gerne havde at jeg kysser dig ?" spurgte hun drillende op og lag sine hænder ned i sin jakke lommer
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den lille døgn butik - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den lille døgn butik
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dream World :: Gå gaden-
Gå til: