The Dream World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dream World

En verden som aldrig bliver den samme igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 den lille døgn butik

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:14 pm

Dean kiggede roligt på hend eog rysted epå hovedet af det hun sagde. "Det gør jeg ikke.. okay" han sukke deog kiggede kort væk da han fik røde øjne men han lukekde dem hårdt i og de blev hurtigt grønne og han kiggede hurtigt hen på ehnd eog be dsig svgat i læben."Kysser jeg dig ikke" han bøjede sig ned og kyssede hende ømt på munden men slap det hurtigt igen og kiggede på hende. "Jge er ikke en der lyver" han så på hende. Han nikekde "Det er det jeg siger.. jeg er god til det" han trak på skulderne. "Jo men jeg er bare mere mand" ha smilede til ehnd eog nussede hendes hånd vide rog kiggede ned på den..lidt efter slappede han i sin mave muskler så han ikek var spændt mere..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:25 pm

Kate så bare op på ham "okay" hviskede hun og rykkede sig lidt tid siden med overkrop'en da hun så han bøjede sig ned, hun lukkede sine øjne i da hun mærkede hans læber mod sin og kyssede ham ømt tilbage. hun åbnede stille sine øjne og så op på ham "du kyssede mig" hviskede hun og bed sig i læben og så bare ned på sin hånd "så du er bare mere mand fordi du spiser som om du var en kæmpe" sagde hun og smilte svagt selv om det blev et større smil lidt efter, hun hoppede ned på gulvet og strakte sig over mod ovnen uden at fjernede sin hånd fra hans mave. hun kiggede ind i ovnen, men gik dog tilbage til ham igen uden at hoppede op igen
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:01 pm

Dean så på hende med et roligt blik han smilede svag tover kysset og kunne faktisk godt lide og kysse hende. men han synes det var forkert da der ikek var andet end venne følser lige nu. "Jeg sagde det jo.. jeg lyver ikke" han nussede roligt hendes hånd vide rog msilede stort.. "Vi jeg spiste som en kæmpe havde jeg spist dig" hviskede han i hendes øre og kiggede ned efter hende da hun hoppede ned og bed sig svagt i læben.men slap den med et smil da haun hopped eop igen han tog en tår af sin cola og nussede hans hånd vider med sin frie hånd.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:14 pm

Kate så på ham med store øjne "jeg er ikke spiselig" sagde hun bestemt og ville aldrig se hvorfor nogen nogensinde ville spise hende "nej du havde ret, men alligevel du kyssede mig" sagde hun og så bare op på ham uden at sige nået mere da hun ikke kunne få et ord frem, hun nussede stille hans mave med sin tommelfinger og så bare ned på sin hånd "kommer jeg til at få min hånd tilbage ?" spurgte hun drillende op og så op på ham igen og var lidt sur over at han var højere end hende
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:25 pm

Han kom til og grine lidt og smilede så stort, "Bare rolig jeg spiser dig ikke" han smilede stort til hende. "Ja.. fordi du ikek troede på mig.. skal jeg gøre det igen" han bukked esig ned imod hende og smilede til hende.. han nød meget hendes nussen og det fik et størrer smil frem på hendes læber, "Undskyld" han slap hendes hånd med sin og tog sine buger op og kiggede på dem. "Nårh du er færdig med din pizza.. så er det min tur til og varme mine buger" han smilede til hende..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:32 pm

Kate så på ham og nikkede "okay godt" sagde hun og så stift på hans læber "det tør du ikke" mumlede hun bestemt og klappede ham lidt på maven, inden hun hurtigt oppe ned og gik væk fra ham. hun gik over til et skab og tog to tallerkener frem og satte på køkkenbordet, hun åbnede ovnen og tog sin pizza ud og lag på den ene "jepp" sagde hun og tænkte lidt over det "hvem siger du må låne min ovn ?" drillede hun og så drillende på ham med et smil på læben, mens hun gik over i køkkenet og tog sin juice frem og satte på køkkenet bordet. hun kravlede derefter op på bordet for at få sig et glas
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:39 pm

Dean smilede og nikkede "Det er vel meget godt" han satte sig op da hun hoppede ned af køkken bodert.. "For ellers bliver jeg jo nod til og spise dig" hviskede han og hoppede ned da hun kravlede op på køkken bodert og gik hen til hende og lagde sine hænder på hendes hofter men tog så sin ene hånd og åbnede skabet og tog et glas til ehnde "Fordi jeg hælper dig" han parkede bugerne ud og lagde dem i oven.. "Og når jeg har hjulpet dig må jeg godt låne din oven" han smiled eog så roligt på hende ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:45 pm

Kate grinte lidt af hvad han sagde, men stoppede hurtigt da hun mærkede hans hænder på sig. hun så ned på dem og fulgte hans hånd op til skabet "jeg kan altså godt klare mig selv, selv om jeg er lille" sagde hun og kravlede stille ned igen og gik helt tæt på ham "jeg kan jo ikke sige nej når du allerede har langt dem ind" sagde hun og klappede ham lidt på maven, selv om hun spillede på trommer
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:24 pm

Dean smilede til hende og trak på skulderene.. "Jeg er bare hjælpsom"han så kort undskyldene på hende og kiggede roligt da hun kom hen til ham og gjor det hun gjor på hanse mave han kørte en tot bag hendes hår og kiggede roligt på hende. " Kan du godt lide min mave" spugerte han drillene ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:31 pm

Kate kiggede op på ham og smilte "ja den mave er meget sød" sagde hun og lod ham bare sætte sit hår op bag øret "skal jeg sætte mig hår op eller kan du godt lide at sætte det op bag mit øre ?" spurgte hun om mens hun blev ved med at tromme på hans mave
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:35 pm

Han smilede sort. "Ja den er meget sød" drillede han med et stort smil.. "Nej jeg kan godt lide og satte dit hår bag dit øre.. så er det bare om du vil have det" sagde han og smilede roligt til hende .
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:43 pm

Kate grinte lidt og nikkede "ja den er, søde lille mavse" sagde hun og gik et skridt tilbage og vende sit hovd ned mod gulvet, og løftede sit hoved hurtigt op igen så hun havde hår i hele hovedet "sådan så har du nået at lave" drillede hun og søgte efter ham med sine hænder og tog blidt fat i hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 10:25 pm

Dean så roligt på hende men så så tilbage på sin mave og grinede. han smilede stort og trak hende roligt hen imod sig og kiggede lidt ned på hendes hår. "Det er nok bedst du spiser dit pizza.. den er snart kold.. så kan du lege med min mave og jeg kan pille ved dit hår bagefter"han smilede til hende ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 10:34 pm

Kate så hen mod sin pizza og træk på skulderne "jeg er ikke sulten mere" indrømmede hun og kastede sit hår tilbage, og gik hen og satte sin pizza ind i køleskabet. hun tog sit glas og sin jucie og gik ind og satte sig i sofa'en
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 1:01 pm

Han så efter hende og tog sine buger ud af ovnen og spiste dem utroligt hurtigt men han stod lidt og kiggede oog tænkte på om det her var en god ide. og gå ind til ehnde. men han trak på skulderne og drak sin cola og efter 15 min gik han der ind. "Så har jeg spist.. er det så nu jeg skal pillede ved dig" Han blinkede drillene til hende og satet sig ved sidden af hende -
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 3:06 pm

Kate så over på ham da hun hørte at han snakkede, og begynde at grine af det han sagde "det kommer anpå hvad du mener med at pille" sagde hun og træk sine ben op under sig, mens hun kort vende blikket mod tv'et
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 4:40 pm

Dean grinede og lænede sig tilbage .. "Pille på dig på den sexede måde.. ej.. bare pille ved dit hår" smilede han ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 4:58 pm

Kate grinte lidt af ham og lag sine ben i hans skød "du piller bare" drillede hun og nussede ham på maven med sin ene hånd og grinte lidt imens, og rykkede sig tæt på ham og holde øje med at sin kjole ikke gled op
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:05 pm

Han nussede blidt hendes ben men da hun kom tætter på lagde han hænderne i hendes hår og nussede hende blidt der ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:10 pm

Kate fniste lidt og nød at blive nusset i håret "tror du ikke at din veninde bliver bekymret for dig ?" spurgte hun stille om og nussede videre på hans mave, og så stille op på hans ansigt med et smil på sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:13 pm

Dean smilede og lyttede til hvad hun sagde. "Jeg ringer til hende.. men måske skulel jeg kører nu.. vis jeg altså ikke må sove her" han blinkede til hende,
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:19 pm

Kate så bare på ham og begynde at rødme "du må godt hvis du vil" hviskede hun og nussede bare videre på hans mave
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:32 pm

"Okay.. tak skal nok holde mine finger for mig selv" han mente havd han sagde og tog sin mobil op af lommen og skrev hans venindes nummer ind og trykkede på den grønne tast og den ringede nu. han tog den op til øret og smilede stort. "Hey skat.. kommer ikke hjem idag" han kiggede på Kate.. og var stilel lidt. "Nårh okay.. jamen selvfølig det er også din lejelighed" sagde han og smilede og var stille igen. "Jep..i skal bare huske og ryde op.....haha.. ses" han smilede stort ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:37 pm

Kate vende bare sit blik hen mod tv'et mens han snakkede i mobil, og nussede ham videre på maven mens hun pillede ved sin kjole med den anden hånd. hun vende sit blik mod ham igen da han var færdig og lag sit hoved på skrå "holde dine fingere for dig selv ? du kan jo ikke engang gøre det nu" sagde hun i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:44 pm

Han stark hurtigt armene i vejert. "Undskyld... men jeg bliver nød til og løbe hurtigt hjem i morgen tidelig" hviskede han og kiggede på hende med et smil. "Hun skulel fadnme holde fest..og jeg måtte godt komme vis jeg ville.. eller hun sagde vi måtte godt så hun ved jeg er sammen med dig.. men hvordan hun ved det.. aner jeg ikke" hun trak på skulderne..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





den lille døgn butik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den lille døgn butik
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dream World :: Gå gaden-
Gå til: