The Dream World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dream World

En verden som aldrig bliver den samme igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 den lille døgn butik

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 9:27 pm

Kate smilte lidt og så op på ham og nikkede "det ved jeg godt du har" sagde hun og så lidt over på dem inden hun vende sit blik op mod ham igen "har i en bacardi breezer ?" spurgte hun om og blev ved med at holde fast i hans trøje for ikke at blive væk, hun bed sig lidt i læben og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 3:22 pm

Dean smilede og nikkede, han åbnede køleskabet og det var fyldt med sprugt. "Jo... bare vælge dig en" sagde han og smilede roligt.. han lagde en hånd på hendes der havde fat i hendes hår og nussede hendes hånd.. "Du må ikek ødelagge min trøje" han blinkede drillene til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 4:34 pm

Kate nikkede og smilte lidt mens hun tog en rød en, hun så op til ham og trykkede den stille ind til sig. hun lod sin hånd tage fat i hans hånd i stedet for "undskyld, men jeg har jo aldrig været her før, så vil bare ikke helst blive væk" sagde hun og bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 4:30 pm

Dean smilede og nussede roligt hendes hånd.. "Det er helt okay" han smilede og tog hendes bacardi breezer han åbnede dem med fingerne og gav hende den igen.. og holdte hende stadig i hånden.. "Du så sød" han grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 6:07 pm

Kate smilte op til ham og vende sit blik mod sin breezer når han tog den, hun hævede bestemt sit ene øjebryn "hvordan gjorde du det ?" spurgte hun om og tog den stille i sin hånd, og så lidt på den med store øjne. hun vende lidt efter sit blik op mod ham og smilte "tak det er du også" sagde hun kærligt og drak lidt af sin breezer mens hun bare blev ved med at se op på ham
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 5:56 pm

Dean smilede bare og tog en tår af sin øl.. "Finger muskler" løj han. men han kunne jo ikke sige havd han var.. Dean smilede til ehnde og sagde så. "Jeg sagde jo at jeg var sød" sagdehan med et smil og tog ehnde i hånden og gik ind i stuen og sætte sig ned og sætte ehnde på sit skød og kiggede rundt.. og da der kom en pige og kyssede han hende igen
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 6:37 pm

Kate så lidt ned på den og nikkede "du har meget stærke fingere" sagde hun så og drak lidt af den og gik bare med ham og så sig omkring imens, hun tog blidt fat i hans lår for ikke at falde ned. mens hun rykkede sit hoved væk fra dem *sikke en billig tøs* tænkte hun og hævede det ene øjebryn og drak lidt af sin breezer, hun vende derefter sit blik ned mod sit skød og sad bare helt stille da hun ikke ville forstyre ham i det. hun bed sig i læben og så sig omkring og syntes det var en ret flot lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:01 pm

Tøsen og dean tunge kysset lidt men stoppede så da dean drejede hovedet. Hun gik hen og sætte sig ved nogle ander der sad og drak og røg hash.. Dean lagde en arm om Kate og drak lidt af sin øl og smilede lidt efter og havde lagt armen så hans hånd lå på hends lår og nussede det blidt..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:13 pm

Kate vende stille blikket mod ham når hun så pigen gik, hun pillede lidt ved papiret på sin breezer "var jeg i vejen ?" spurgte hun om også selv om hun jo ikke selv havde valgt at sidde i hans skød, hun slap stille taget i hans lår og så ned på hans hånd. hun fugtede kort sine læber og nød lidt at blive nusset, men viste dog ikke nogle tegn på det. hun drak lidt af sin breezer. inden hun vende sit blik mod ham
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:16 pm

Dean kiggede roligt på hende og tog en tår af sin øl og lyttede til havd hun sagde og rystede kort på hovedet og slugte det han havde i munden. "Nej.. Hun var bare kedelig.. og jeg har fakstisk selv sagt dig i mit skød" sagde han og nussede hendde vider. og syyntes over hovedet ikke hun var i vejen.. han kyssede blidt hendes skulder og lidt op af skuldern.. og kyssede hende en sidste gang i nakken og smilede svagt.. men lænede sig så tilbage i sofaen og hev hende med ned til sig.. så de sad og lå halt ned..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:22 pm

Kate gav et lille grin fra sig også selv om hun ikke mente det ondt "hun så da ellers meget sød ud" sagde hun og nikkede mens hun smilte "jepp.. det gjorde du nemlig" sagde hun og stoppede med at smile, hun så efter ham når han kyssede hende. hun bed sig i læben og lukkede sine øjne i da hun mærkede hans læber i sin nakke, hun lod sig bare blive trukket med ham. hun åbnede stille sine øjne og så på ham med et smil "jeg kan godt lide din lejlighed, den er hyggelig selv om har er masser af mennesker" sagde hun og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:30 pm

Dean smilede da hun grinede. Dean elskede nårh piger grinede. "Ja.. hun var vel okay.. bare ikke lige min type" han smilede og lagde hænderne på hendes mave og nussede hende blidt på maven. Han så kort rundt i sin lejlighed. "Hmm" han tænkte lidt og vente blikket på hende. og nikkede kort, "Tak.. den er også okay.. men ja der er ret mange mennsker.. jeg skal nok tag dig med hjem en dag hvor der ikek er på mange" han tog en tår af sin øl og kiggede på ehnde med et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:35 pm

Kate lyttede på hvad han sagde og træk på skulderne "hvad er så din type ?" spurgte hun drillende om og vende sit blik ned mod hans hånd på sin mave, hun smilte op mod ham igen med et smil på læben "pas på den ikke bider" drillede hun og hentydet til sig mave, hun vende kort sit blik rundt omkring på alle folk "det siger jeg ikke nej til hvis du overhovedet gider at se mig mere" sagde hun og drak lidt af sin breezer, mens hun så på ham og smilte
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:53 pm

Dean smilede lidt og kiggede rundt.. "Dig , Eline, kristen, Hayley, Fie" Han pegede på dem han sagde men tog så en lilel tår af sin øl og nussede hende vider på maven og grinede lidt, "Jeg er ikke bange for din mave" han kyssede hende på kinden og kiggede kort rundt men kiggede så på hende og sagde meget alvorligt, "Selvfølig vil jeg SE dig!" Han lagde tryg på SE for det ville han mere end gerne..

Eline: http://farm4.static.flickr.com/3206/2478046149_8c46c54e4a.jpg

Kristen: http://a.bebo.com/app-image/7925748786/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/04/21/dollydiamond.jpg

Hayley: http://farm3.static.flickr.com/2176/2439905857_deb6b9a51e_o.jpg

Rie: http://farm4.static.flickr.com/3242/2482853619_f82742d324_o.jpg

Pigen der kyssede ham : http://scenegirls.mobi/pics/scene%20girl0VBC4.jpg
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:59 pm

Kate hævede det ene øjebryn og vende sit blik mod pigerne og syntes de var mere smuk end hende selv "mig? hvordan kan jeg være det" spurgte hun om og prøvede at finde ud af hans type, selv om hun ikke helt forstod den. hun gav et lille grin fra sig og så drillende på ham "du skal ellers være det, den kan nemlig godt bide" sagde hun og prøvede at lyde som om hun selv troet på det, selv om det ikke gik så godt som hun ville havde det til at lyde. hun lukkede kort sine øjne i og smilte lidt over kysset "overdriv lidt mere, som om jeg er nået særligt at være sammen med" sagde hun og drak lidt mere af sin breezer
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 6:10 pm

Dean så lidt på pigerne og syntes jo også selv at de var meget smukke. "Ja dig.. du er blond jeg er sød.. ja derfor" han nussede hende vider på maven. "Ja .. vildt meget.. uuuh jeg er bange for den" grinede han og lagde hånden ned på hendes lår og nussede dem isteden for. og kiggede lidt rundt,.. "Jeg overdriver ikke. jeg mener bare hvad jeg siger" sagde han og trak på skulderne ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 6:14 pm

Kate tog en tot af sit hår og så lidt på det "jeg er altså ikke dum hvis det er det du tror, bare fordi det er blond" sagde hun bestemt og mente ikke selv hun ikke var så klog som andre bare fordi hendes hår havde en bestemt farve, Kate begynde at grine af det han sagde og gjorde "kan jeg godt forstå, jeg er også selv bange for den nogen gange" sagde hun med et lille grin og kunne ikke lade være med at smile når hun mærkede hans hånd på sit lår "når okay, det er vel altid nået.. ville også være hyggeligt at se dig igen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 12:20 am

"Søde skat jeg er selv ret blondt.. så jeg synes ikke du er dum" han kyssede hende på kinden og smilede svagt,..
"Ja.. kan jeg godt forstå den er vildt farlig" drilelde han og smielde stort og nussede hendes lår vider og nynnede med på sangen de spilelde. "Godt at min veninde skal ryde alt det her op og vi bare ligger i sengen endten her hller hjemme hos dig" han smilede.. "Bare så du veddet.. min Veninde hører højt musik om morgen men det er heldigvis noget stille og det er altid Celine dion.. Så man sover godt.. til godt musi" ahn smilede og kiggede på hende.. "Og tænk nu stadig over at sove nøgen" han skulle lige værer sikekr på at hun ikke hvade glemt det..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 12:26 am

Kate så på ham og nikkede og grinte lidt "nu er min rigtige hårfarve heller ikke blond" sagde hun og begynde at lege med sin tot hår, mens hun nød at blive nusset på låret men viste dog ikke nogen tegn på det. da hun viste at hun bare ville blive rød i hovedet af det, hvis hun skulle vise tegn på det og begynde at grine af det han sagde "ja det er det,, det er nok derfor man ikke selv skal holde fest" sagde hun og syntes selv det lød som en god idé at lade andre holde fest, istedet for sig selv "ja.. det er altid hyggeligt musik at sove til og mest når man har en arm omkring sig" sagde hun og hævede det ene øjebryn af det han sagde og rykkede sit hoved hen til hans øre "tror du at du kan klare at se mig nøgen ?" hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 12:51 am

Dean trak på skulderne.. "Mit er rigtig sort" indrømmede han og smielde roligt til hende.. "Og jeg farver det i moregn igen trot jeg" Dean smilede og nussede ehnde vider og kunen faktsik rigtig godt lide at nusse hende. Hun var så dejlig blød. "Men jeg kan jo godt lide at holde fest..men det er min veninde nu emst vild med.. " han smilede. Dean lyttede til havd hun sagde og fiken rigtig god ide.. "Ja.. men sove bedst i ske" han kyssede ehnde på kinden. og lukkede øjne da hun hviskede i hans ører det tændte ham faktisk lidt.. dean tog kørt på hendes lår men nusssede hende så vider og hviskede "Ja.. jeg er helt sikker på jeg tør.. så er det bare om du tør og sove sammen med mig..og om du vil have mig nøgen heller med tøj " han kyssede hendes ører..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:12 am

Kate så op på hans hår og kunne ikke forstille sig hvordan han ville se ud med sort hår "når okay, jeg hader lugten af farven" sagde hun og kunne huske lugten som om det var igår, hun sidst fik farvet hår "ja det er vel også meget hyggeligt, bare ikke efter" sagde hun og nussede blidt hans ene skulder og så hurtigt ned på hans hånd, da hun mærkede at han tog fat i hendes lår "jeg tør at sove nøgen sammen med dig,, men du kan nok ikke holde dine fingere væk fra mig" sagde hun i en drillende tone og kørte sin overkrop lidt rundt på hans overkrop, for at få ham til at kunne mærke hendes bryster
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:20 am

Dean smilede lidt og kunen godt selv lide lugten af ny farvede hår.. men syntes det var okai at hun ikek kun"Jeg giver der helt ret" sagde han stille og nikkede. Dean kunne mærkede hendes bryster og blev nød til at sætte ølen fra sig og lagde begge hænder på hendes lår. og hviskede i hendes ører, "Du vil jo ikke have at jeg holder mine finger for mig selv.. det ved jeg jo" sagde han med et stort smil .
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:27 am

Kate grinte lidt af ham, og satte sine knæ ned i sofa'en på hver side af ham. hun så ned på ham og rykkede sit hoved ned til hans øre "desværre skat.. men jeg er ikke til fyre der kysser med alle mulige" hviskede hun og bed ham drillende i øreflippen
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:36 am

Dean smilede og lagde hænderne på hendes røv og nussede den blidto og lytetde til havd hun sagdeo og grinede lidt.. "Jo du vil.. vi kan også gå dig ind nu" sagde han med et smil og kyssede hende kort på halsen og mærkede så ehndes tænder i sin ørerflip og smilede stort...
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:43 am

Kate tog fat i hans ene arm med sin frie hånd, mens hun holde sin breezer med den anden, hun bed sig kort i læben da hun nød kysset på sin hals. hun slap stille hans øreflip og gav et lille grin fra sig "du drømmer" hviskede hun og slikkede ham over kinden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den lille døgn butik - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den lille døgn butik
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dream World :: Gå gaden-
Gå til: