The Dream World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dream World

En verden som aldrig bliver den samme igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 den lille døgn butik

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 1:15 am

¤Dato :: irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Halv koldt og kedeligt
¤Sted :: Gå Gaden
¤Tid :: 18:00
¤Omgivelser :: ingen mennesker på gå gaden, et par stykker i døgn butik'en
¤Tøj :: http://img.fotoalba.centrum.cz/img3/7869/15207869_4.jpg + http://www.goodgoth.com/6250805th.jpg
_______________________________________
Kate kom gående ud af af den butik hun arbejde i, hun tog sine nøgler op af lommen og låse døren. hun så sig kort omkring, og lag sit hår på den ene skulder inden hun begynde at gå ned af gaden. der var koldt og næsten ingen mennesker, det var begynde at blive mørkt. men gadelamperne lyste op nogle stedet, selv om nogle af dem var gået i stykke. Kate pillede lidt ved sin kjole mens hun gik, da hun ikke var særlig glad for mørke og det gjorde hende lidt bange at der manglede lys nogle stedet *hvorfor kan de ikke finde ud af at lave dem ?* tænkte hun og prøvede at holde humøret oppe mens hun gik videre, hun så sig kort omkring da hun hørte nogle skridt. men begynde dog at grine kort da hun fandt ud af at det var hendes egne sko der larmede, hun viste ikke nået det var slemmer end at være ude i mørket. mest når hun viste at der var nogle der drak fra de stod op og til de gik i seng, hun gik hurtige skridt med sine korte ben og træk vejret dybt og tungt og så få gange som hun kunne. da hun gerne ville kunne høre hvis der kom nogle, hun gik hurtigt ind i en lille døgnbutik, hun fandt sin pung frem og åndede lettet op og gik over for at købe sin nået aftensmad. hun nød at høre den stille butik og smilte til kvinden der stod i kassen, og holde øje med at der ikke var nogen der ville stjæle fra butik'en. Kate gik over til frysepizza'erne og kiggede lidt efter hvilken pizza hun ville købe
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 1:48 am

Dean kom gårende ned af gaden. han havde hænderne i lommen og var undelrigt nok på vej hen i samme butik som Kate. Han havde en hætte over hovedet som gjor at man ikke kunne se hele hans ansigt.. han kom hen til butikken og gik roligt ind og så kort over på damen i kassen men så så på Kate og smilede svagt.. han kiggede så rundt for at finde noget mad og gik hen og fandt nogle frøstne buger.. *Hmm.. hvorfor ikke* tænkte han og tog tog pakker og gik hen imod Kate han gik roligt forbi hende og hen til en maskine hvor man kunne købe sodavand.. han tænkte sig om før han så trykkede på cola og det kom en cola ud.. han tog den og gik og kiggede lidt om der var mere han ville have..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 2:17 am

Kate så kort hen mod døren da den blev åbnet, hun vende dog sit blik ned mod pizza'erne igen. og tog en op men lag den hurtigt tilbage igen, hun fulgte Dean med sit blik da han gik forbi hende "Aha!" udbrød hun og lag hurtigt en hånd på sin mund og tog en pizza op da hun fandt en hun virkelig kunne lide, hun gik derefter fast besluttet hen til juice og tog en æblejuice. hun så sig kort omkring og smilte lidt, hun kiggede kort på Dean ingen hun gik over og tog en håndfuld slikkepinde. da hun elskede at havde nået slik i sin taske
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 2:25 am

Dean så roligt hen på hende da hun sagde noget.. men smilede bare og gik ehn og tog noget tyggegummi han gik så hen til disken og lagde værrene og batalte .. han fik lagt det i en pose og gik roligt ud på gaden. han tog en smøg i munden og smilede svagt imens an tændte den..*Hun så ikek slem ud* tænkte han og smilede. Dean var meget pige glad selvom han også var til mænd kiggede han kun efter piger når han var i byen ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 2:34 am

Kate så sig lidt omkring og kiggede hvad hun ellers skulle købe, til en aften helt alene. men da hun ikke rigtigt fandt nået så gik hun bare stille op og batalte, hun lag hurtigt sin pung ned i lommen og tog posen i sin hånd "tak" sagde hun blidt og gik hen mod døren og åbnede den, hun gik stille ud på gaden og smilte svagt da hun så Dean. hun bed sig i læben og rødmede svagt da hun ikke viste hvad hun skulle gøre, hun gik dog bare ned af gaden og så sig tilbage igennem sit hår *hvor ser han sød ud* tænkte hun og var ved at falde over en kantsten når hun ikke kiggede frem, hun stoppede hurtigt op og rødmede mere *idiot* tænkte hun og rettede på sit tøj
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 2:48 am

Dean så kort efter hende men tog så sin mobil frem og satte sine høre telefoner til og satte dem i ørerne han. Daean tog posen og kom til og grine lidt da hun var ved at falde. han tog den ene høretelefon ud. "Pas nu på hvor du går" han smiled eog gik den samme vej som hende da han skulle den vej.. han bed sig roligt i læben men slap den hurtigt og et smil sad på hans læber. "Hvor bor du henne.. måske skulle vi følges så du ikek falder" han smilede til ehdne og rakte sin frie hånd frem imod hende "Dean " præsenterede han sig selv..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 3:01 am

Kate så over på ham og lag sit hoved på skrå "man skulle ikke lave en kantsten der" sagde hun med et smil på læben og kørte sin hånd igennem sit hår "hvorfor skulle jeg fortælle dig hvor jeg bor ?" spurgte hun om og gav et lille grin fra sig, hun så ned på hans hånd og tog blidt i den og gav den et lille klem "jeg hedder Kate" svarede hun og tog lidt efter sin hånd til sig "jeg bor bare nogle få gader her fra" fik hun så sig selv til at sige, og begynde at stille at gå igen "hvad lytter du på ?" spurgte hun stille om og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 3:07 am

Dean så på hende og smilede svagt "Der er kantsten alle vejne" han smilede til ham og kiggede roligt på hende da hun sagde det hun sagde. han kunen dog ikke holde en lav latter inde, "Så jeg kan komme og spise dig" drileld ehan og nikkked eog gav hendes hånd et blidt klem og smilede til hende, "Flot navn" han lagde roligt sin hånd ned i lommen igen og havde helt glemt at han hørte musik men han gik bare med hende og boede tæt på hende men det vidste han bare ikke. "Jeg lytter bare til lidt Greenday" han smilede til hende. "Ved ikke om du er til sådan noget musik" han smilede skævt til hende og trak på skulderne. Dean ahvde mange venider der hørte rock havde piercinger og hvad de snart ikke havde.. og hvad han aldrig hvade tænkt over han vidste ikke at han ikke havde nogle nomal stil men de alle sammen havde denne der emo stil ...
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 3:19 am

Kate tænkte lidt over hvad hun skulle svare ham "jamen der skulle ikke være kantsten når man kigger sig tilbage" sagde hun og bed sig i læben da hun ikke ville indrømme at hun kiggede sig tilbage efter ham, hun gik bare stille videre og så ned på jorden imens "du kommer bare" sagde hun og så op på ham og smilte drillende til ham "Jamen, jeg takker og du har også et meget flot navn Dean" sagde hun og sagde hans navn et par gange, og pillede lidt ved sin kjole med sin ene hånd "jeg kan godt lide sådan nået musik, hvilken type ligner jeg da ?" spurgte hun om og så op på ham som om hun var en engel
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 3:26 am

Dean blinkkede drillene til hende. "Jeg ved det.. folk kan ikke lade være med og kigge på mig..ej jeg driller" Han smilede stort til hende..og var på en måde tilfreds med hun havde kigget tilbage på ham og var på en måde ligeglad" han smilede til hende. "Altid" drillede han og smilede stort emn skævvt til hende.. "Jamen det var så lidt.. og nu takker jeg" han sendte hende et smil. "Nårh.. hmm lad mig se.. en dulle.. Ej du har en fed stil" han blikkede til hende og kiggede rundt... "Hvor bor du enig henne.. min veninde flejner ud vis jeg kommer forsent hjem.. men jeg kunne jo også bare ringe og sige jeg sov hos dig" drillede han hende, "Ej jeg bor sammen med min veninde.. og hun er ikke så tryg ved og være alene.. desværre" han kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 3:37 am

Kate åbnede sin mund lidt "så du er en af de der selvglade typer" sagde hun og så bare op på ham og lag sit hoved lidt på skrå "jamen du skal ikke takke mig, men dine forældre" sagde hun og så på ham med et bestemt blik, men vende dog sit blik frem for at se hvor langt de var nået. hun stoppede op og så lidt halvt surt op på ham "du kan godt lide at drille" sagde hun og rakte tunge af ham "jeg er ikke en lille dulle" sagde hun da hun ikke ligefrem gik i pop tøj eller nået "jeg bor nede af denne gade" indrømme hun og pejede bagud og smilte lidt "hun fortjener ikke at sove ved siden af mig, kun søde drenge får lov" drillede hun og satte sin hånd på sin side og smilte lidt "så må du jo skynde dig hjem til hende, men du må da godt komme med" sagde hun og vende sig om og begynde at gå, hun vrikkede lidt med røven og så tilbage på ham og grinte lidt. hun tog sin hånd ned i sin taske og fandt sine nøgler frem, hun stoppede op uden foran en dør og låste døren op. hun åbnede den stille og var ikke sikker på om han havde gået med
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 3:47 pm

Deann rystede på hovedet.. det var han over hovedet ikke det var nu også kun for sjov han havde sagt det. "Nej bare rolig.. jeg kan holde en hel tale om hvor meget jeg ikke kan lide ved mig selv" han smilede til hende. "Ja.. det er nok rigtigt.-. men det er lidt svært.. de er døde" han bed sig kort i læben og kigggede på hende .. Han slap sin læbe med et smil da hun sagde det hun sagde og nikkede. "Jeg elsker det.. det er totalt dejlig" han grinede lidt og blinkkede drillene til hende. han grinede igen og rystede på hovedet"Og mig som troede du ikek vilel sige hvor du boedet" han smilede stort og lyttede til havd hun sagde og lavede så hundevalpe øjne "Jeg er da også sød" han smilede sødt til ehnde og så efter hende med et stort smil,. og kiggede roligt på hendes røv. "Hmm" hviskede han til sig selv,. "Hun må vente.. altså min søster" sagde han roligt til hende og gik roligt der hen til hende.. "Men så kommer jeg med ind" ´smilede han.. "Også med vilje kommer jeg forsent hjem.. nu er det jo også min lejelig hed" han trak på skulderne og kiggede roligt på hende ,,
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 4:04 pm

Kate så på ham og begynde at gå op af trapperne "det skal du jo sige, du er sikkert helt vildt selvglad" sagde hun og stoppede uden foran en dør og vende sig om mod ham "det er jeg ked af, jamen så må du jo takke på en anden måde" sagde hun og smilte kærligt til ham inden hun vende sig om igen, hun låste stille døren op "her bor jeg så" sagde hun og åbnede døren og gik ind, hun tog sine sko af "så jeg har fået en drillende dreng ind i min lejlighed" sagde hun og rystede på hovedet af sig selv, hun gik ud i køkkenet og tænde ovnen og satte sin juice ind i køleskabet. hun smed sin taske på køkkenbordet sammen med posen "jeg ville heller ikke sige hvor jeg boedet, men du ville jo alligevel finde ud af det" sagde hun og gav et opgivende suk fra sig "dig sød,, du drømmer" drillede hun og kørte en hånd igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 4:20 pm

Dean gik med hende da hun ahvde sagt at han godt måtte komme med op. "Ja ja.. men så skal du jo også sige at du ikke er en dulle" han kiggede på hende og smilede skævt og kært. Dean rystede på hovedet, "Det skal du ikke være ked af.. meningen med livet er at dø.. det var ders tur til og dø" han gik med hende ind og kiggede rundt. Han kunne utroligt godt lide hendes lejelighed. "Woow.. nice" han smilede til hende og lukekde døren efter dem og hev sine sko og jakke af og hang jakken og satte skoene pænt og gik med hende ud i køkkenet og satte sin pose ved sidden af hende.
"Ja det har du en sød drillene dreng.. ej jeg skal nok stoppe med og drille.. har bare nogle gang nogle flip der gør jeg vil drille" han smilede til hende.. han satte sig roligt op på køkken bodert. og så på hende. "Hvorfor er jeg så ikke sød" spugerte han og sendte hende et smil ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 4:29 pm

Kate grinte lidt af ham og gik helt tæt på ham "jeg er ikke en dulle" sagde han og lag sine arme over kors, og så bestemt på ham "okay hvis du siger det så passer det nok" sagde hun og viste ikke hvorfor hun sagde det, men hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige til ham. hun så sig kort omkring i sit køkken "ja her er okay, vil du se rejsten af lejligheden eller køkkenet okay kun at se ?" sagde hun og vende sit blik tilbage på ham og smilte stort "hvis du stopper med at drille så har jeg ikke nået modstand, YES" sagde hun og grinte lidt for sig selv "søde drenge driller ikke, så piger som mig" sagde hun og drejede sig overkrop fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 4:45 pm

Dean smilede og kiggede på hende han fjernede en tot fra hendes hår. "Jeg er ikek slevglad" han smilede til hende,. "Du driller mig.. jeg driller dig" han bliknnede til hende men tog så sin hånd til sig lagde lagde den på køkken bodert ved siden af sig og så roligt rundt men så så på hende imens hun snakkede. "Nemlig.. jeg har jo ret.. hvad er meningen ellers?" spugerte han hende og kiggede spøgerne på hende. "Nej .. køkknet er fint..lige nu og her" han smiled eog gad ikek hoppe ned fra køkken bodert.. så han vilel vente me dog se resten. "Hmm. jeg skal jo sove ved siden af dig.. så jeg får jo set noget.. det er den eneste modstan du får agf mig" drillede han hende.og smilede til hende og kørte en anden tot af hendes lår bag hendes øre og lagde hånden ved siden af sig igen.. "Så må en sød pige ikke drilel en sød dreng som mig" han smilede til ehnde..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 4:56 pm

Hun lod ham bare fjerne totten og smilte venligt til ham "sådan lyder du" drillede hun og prikkede ham en enkel gang på næsen, og rystede bestemt på hovedet "ingen driller mig, men jeg driller alle andre" sagde hun og tog stille fat i hans hætte og træk den ned af hans hoved "meget bedre" sagde hun og smilte og tænkte lidt over det han sagde "meningen med livet er da at leve" sagde hun og lag sit hoved lidt på skrå og hævede det ene øjebryn "sove ved siden af mig ? du drømmer lille ven" sagde hun drillende og rakte tunge af ham, og sagde ikke nået til at han fjernede en til tot "du er jo ikke sød så jeg må godt" sagde hun og kunne ikke lade være med at smile "du kan godt lide mig hår hva" sagde hun og tog en tot og lod den falde ned foran sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 5:16 pm

Dean smilede til hend eog kiggede roligt ind i hendes pæne blå øjne. "Tark tark.. jeg er også helt vildt glad for hvordan du lyder" drillede han hende og blinkede igen til hende og grinede bvare lidt af det hun sagde og gad ikek og svare på det bare endte med at han ville have ret.. og så ville det gå alt vis han ikek fik. "Okai.. men hvad så vis man kan leve for aaltid havd laver man så for" spugerte han og kiggede roligt på hend eog smilede skævt til hende. "Det kunne da være hyggeligt og sove ved siden af hinanden" hviskede han med et skævt smil. "Jeg drømmer heller ikek" han smilede til hende. "Hmm.. jeg er da sød ved dig" han fjernede totten igen.. "Ja ejg kan godt lide dit hår" han mente det og smilede
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 5:26 pm

Kate kunne ikke lade være med at grine af ham "jamen det er jo altid godt" sagde hun og så bare ham ind i øjnene "har du et problem med dine øjne ?" drillede hun og rakte tunge af ham og gik hen og tog sin pose, hun tog sin pizza ud og åbnede den og lag den ind i ovnen "jamen det kan man jo ikke, og hvis man gjorde så ville der være en grund til man levede for altid" sagde hun og gik hen og satte sig op ved siden af ham, og så op på hans ansigt "det kunne være hyggeligt for dig, altså jeg kan godt forstå at du ville sove ved siden af mig.. men mig sove ved siden af dig" sagde hun og lag en hånd på hans overarm, hun tog hurtigt sin hånd til sig igen og rystede på hovedet "man er sød når man ikke driller" sagde hun og vippede lidt med sine fodder og så ned på dem "jeg takker" sagde hun og tog en tot og rakte den til ham "her" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 5:48 pm

Dean smilede til hende og kørte en hånd igennem sit hår og smilede til hende. "Det er det vel" han nikkede roligt til det hun sagde. han grinede lidt. "Ja de kan ikke lade være me dog blinke til dig" han blinkede hurtigt en gang til hende men kløede sig så lidt i øjet og kiggede roligt på hende imens hun lavede det hun lavede og det hun sagde.Han nikekde så roligt "Men jeg er sikker på at der er nogle der kan leve for evigt" sagde han helt alvorligt og kiggede på hende da hun satte sig ved sidden af ham.. "Nu ved du jo ikek om jeg ikek er hyggelig og sove ved siden af" han smilede til hende.
Han kiggede hurtigt ned da hun tog fat i ahns meget muskeløse over arm. da han jo var ork var der masser af muskler på ham. "Jeg driller heller ikek" løj han med et uskyldigt smil. han trak på skulderne og kiggede roligt på ehndes fødder. "Det behøver du ikek og takke for" han tog sin cola og åbnede den og tog roligt en tår af dem men satte den så ved sidenaf sig selv og kiggede på hendes tot hår og tog den roligt og pileld elidt ved den . hans mave rumlede og ahn rødmede svagt .
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 5:58 pm

Kate grinte lidt af ham og rystede svagt på hovedet "ja jeg har jo ret" sagde hun og fjernede ikke sit blik fra ham mens hun vippede videre med sine fødder "er det godt eller dårligt ?" spurgte hun om da hun ikke viste om det var godt at han ikke kunne få sine øjne væk fra hende eller ikke "hvorfor skulle nogle leve for evigt ?" spurgte hun om og syntes det lød mærkeligt, og betragtede ham bare og smilte kærligt "nej men hvis du ikke kan få styr på dine øjne så kan jeg ikke falde i søvn af det" sagde hun og viste at hun ikke ville kunne falde i søvn hvis der var nogen der stirrede på hende "nej du driller slet ikke så ved jeg ikke hvad man kalder det du laver" sagde hun og smilte af ham og var endelig glad for at hun mødte ham "jamen så takker jeg ikke" drillede hun og grinte lidt når han begynde at pille ved hendes tot hår, hun vende sit blik ned mod ham mave og grinte lidt "du er sulten" sagde hun og klappede ham på maven
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 6:24 pm

Dean valgte og lade være med at svare på om hun havde ret da han vidste hvad det vilel ænder sig til. han smilede roligt og trak på skulderne. "Det er vel godt.. at jeg ikke kan tage øjne fra dig" han smilede svagt og grined elidt. "Bare rolig nårh jeg skal sove.. er jeg en af de første der lukker øjne " han smilede svagt og kiggede roligt på hende,. "Jeg ved ikek det kunen da bare godt være" han trak på skulderne og vilel helst ikke avsløre sig selv så han holdte sin mund. "Jeg driller ikke jeg har det bare sjovt" han smilede til ehnde og pilelde vide rmed hendes hår og blinkede kort med begge øjne.. "Godt" han smilede til hende. Han så ned på sin amve og var sagt rød i kinderne "Ja.. det er derfor jeg købte to buger" han smiled eog kiggede på hende. og kørte totten bag hendes øre .. og lagde en hånd på hendes der var på hans mave.. "Rumler den slemt.. eller kan man ikek så tydelig mærke det" spugerte han og smiled e..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 6:34 pm

Kate rødmede svagt og viste ikke hvis du skulle tage sin hånd til sig eller ikke "hvorfor er det godt ? så sidder du der og stirrer på mig" drillede hun og gav et lille nik fra sig som om hun forstod hvad han sagde "så er det mig der kan ligge og stirre på mig" sagde hun og begynde at stirre på hans ansigt "så gør du begge dele" sagde hun bestemt og lod ham bare sætte sin tot om bag øret på sig "2 ? utroligt at du ikke er tyk.. jeg kan knap nok spise en halv pizza" sagde hun og så ned på sin hånd igen og rødmede lidt mere, mens hun trykkede sin hånd lidt tætter på hans mave "man kan godt mærke det, men det er ikke sådan helt slemt" sagde hun og viste ikke hvordan hun skulle forklare det
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 6:49 pm

Dean trak på skuldern eog kiggede ned på ders hænder der var på hans mave "For hvem stirrer på noget der er grimt?" spugerte han og kiggede roligt op på hende og smilede. "Du må da godt stirrer.. men hvis du gør det for længe kysser jeg dig" drilelde han og smilede til hende. "Ja ja.. jeg gør begge dele så.. men kom ikek og sig at jeg ikek er god til det" han blinkede for sjov til hende. "Jge ved det to er ret meget.. men hay.. jeg er en mand.. ægte mænd spiser meget" han smilede til hende og pressede hendes hånd tætter på sin mave og nussede roligt hendes hånd ogspædte sine mave muskler.. "Nårh kan du så mærke musklerne" spugerte han og hans ret pumpede over krop blev spændt ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Kate

Kate



den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 6:55 pm

Kate lyttede på hvad han sagde og viste ikke hvad hun skulle svare "det gør du" sagde hun med et bestemt stemme og syntes ikke selv at hun var lige så flot som så mange andre "åh hvor bliver jeg bange, selvfølgelig kysser du mig ikke.. du kan ikke snyde mig" sagde hun og så bare på ham som om hun ikke troedet på ham "nej det siger jeg heller ikke at du er, men når det er nået man kan lide at gøre så er man også god til det" sagde hun med en blid tone og kunne ikke lade være med at sine over det han sagde med at han var en mand "så siger vi det, så mænd der spiser normalt er altså ikke rigtige mænd ?" sagde hun og rystede på hovedet af ham og kunne mærke at han pressede sin hånd mod ham, hun kunne mærke hans muskler og nikkede "ja" hviskede hun da hun ikke kunne sige mere, da hun godt kunne lide drenge med muskler
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den lille døgn butik Empty
IndlægEmne: Sv: den lille døgn butik   den lille døgn butik Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den lille døgn butik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dream World :: Gå gaden-
Gå til: