The Dream World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dream World

En verden som aldrig bliver den samme igen
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En ny dag et nyt sted...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Dean
Admin
Dean



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 11:44 pm

"Jeg har helt styr på det.. bare slap af og nød turrern" Dean nød meget hendes nussen på hans hals.. hna kørte vider og folk gloede på dean med åben mund og de kiggede på misundelige blikke på hend eog ham ..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Fie

Fie



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 11:52 pm

Fie smilte, og nikkede lidt. "Okay"sagde hun stille, og smilte roligt. Hun blev ved med at nusse ham, og lod blidt sine fingre kærtegne hans hals. Hun var overrasket over den måde har kunne stå på skatebord med et balance mongol på ryggen, og ikke føle det var ubehageligt at blive nusset på halsen af en vampyr. Hun ville ikke drikke hans blod, men alligevel var det underligt at han ikke hande stoppet hende, og at han i det hele taget bare stolede på hende. Hun så lidt op, da hun mærkede folks blikke hænge på dem. Hun smilte lidt, og syntes på en måde det var pinligt, men alligevel ikke.
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 10:54 pm

Dean var lige glad med hun var vampyr.. han var ikek bange for hende. og havde fåret et godt øje til hende. ahn kørte vider og smilede svagt imens og nussede hende vider. og nød meget hans nussen-
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Fie

Fie



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 11:12 pm

Fie smilte, og så lidt op igen. "Hvad vil du så lave når du på et tidspunkt smider mig af?"spurgte hun lidt halv drillende, og lidt sødt. Hun kunne godt lide ham, han var så sød mod hende, og han stolede vidst også på hende. Hun blev ved med at nusse ham på halsen. Hun så lidt rundt på de mennesker der stadig gloede når de kørte forbi. "Enten glor de på din mave eller også glor de på mit hår"sagde hun og grinede lidt, men stoppede hurtigt igen, og gemte sit ansigt. Hun hade sit grin, og der var faktisk ikke rigtig nogen grund til det da hun bare havde et helt normalt grin?
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 5:04 pm

Dean grinede lidt, "Ja.. det ved jeg ikke.. tag dig med hjem heller med i byen" han smilede stort og kørte vider. han lyttede på havd hun sagde og kiggede kort på sin mave og grinede, "Ja..Vis de gloer på dit hår så er det fordi det er pænt. vis de gloer på min mave.. er det fordi de igen mavemuskler har" han nussede hendes lår vider og smilede stort imens
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Fie

Fie



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 10:18 pm

Fie smilte og nussede ham roligt op og ned af halsen. "Uha uha, du har planer om at kidnape mig var?"sagde hun drillende. Hun ville af en underlig grund ikke have noget imod t tage med ham hjem. Hun bed sig i læben, og nikkede. "Tja jeg tror det er din mave de glor på"sagde hun og klemte sig lidt bedre fast da hun mærkede hun glad lidt ned. Hun bed sig blidt i læben, og så ned på vejen de kørte på. Det så ikke ud som om at de ville blive en blid landinge hvis de væltede? Hun begyndte igen at klamre sig til ham, da usikkerheden pludselig begyndte at boble op i hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 12:34 am

Dean nød meget hendes nussen og slapepde roligt af begrund af den.. Men han havde styr over hvor han kørte.. Han grinede lidt af det hun sagde men spillede bare med på den. "Ja det gør jeg" sagde han og kørte faktsik hjem mod ham selv og havde roligt hendes sko i den ene hånd og holde hende nu på røven med den anden fordi han lavede et hop og lænede selvfølig på det igen.. "Det gør sku godt var" sagde han med et smil og var ligeglad med hvor megt de ander piger glode på hans mave..
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Fie

Fie



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 12:44 am

Fie smilte, og blev rolig ved med at nusse ham. Hun grinede lidt over det, men stoppede igen hurtigt med at grine. Hun bed sig i læben, og gemte sit ansigt da hun mærkede at han hoppede. Hun klemte sig godt fast og bed sig hårdt i læben imens. "Du gør mig nervøs når du hopper"peb hun stille, og havde stadig gemt sit ansigt. Det var en trøst at han holdt godt fat i hende imens. Da hun jo allerede var ret usikker.
Tilbage til toppen Go down
Dean
Admin
Dean



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 12:36 am

Han stoppede efter noget tid og sætte hende ned, og smilede til hende, "Se du overlevede, det var ikke så slemt var" han tog bordet op og smilede til Fie, de var nu ude ved nogle spring vand og en hyggelig retsuran, "Sulten" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
http://dream-world.heavenforum.com
Fie

Fie



En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 5:20 pm

Fie så på ham, og gled ned af hans ryg. hun så lidt ned på sine ben, og smilede. "Eh, jeg overlede... Tjoe, men jeg gør det ikke igen!"sagde hun og grinede lidt af sig selv. Hun så lidt rundt og smilede over springvandet og den lille resturan. Det så meget idylisk ud, noget der kunne være sjovt at male! Hun så på ham da han spurgte om hun var sulten. "Eeeh! Ja!"sagde hun glad, og så på ham med et smil. Hun tog bildt fat i hans hånd, og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny dag et nyt sted... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag et nyt sted...   En ny dag et nyt sted... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny dag et nyt sted...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dream World :: Twihi :: Byen-
Gå til: